maandag 29 oktober 2012

Having fun at night

Zoals altijd gaan we er op uit en kijken we of er nieuwe utidagingen zijn.
Wat we dus ook wel vinden.
Onze tocht bracht ons bij OJ en uiteraard  onze vaste stek te Waregem den Treffer.

 DEze manier van tekenen staat mij wel aan. Dus ik ga dit verder uitwerken.



 Een sfeerbeeldje met een mooie weerspiegeling op de vijver.

 Voor alle mensen die ik ken die in het OJ zitten of gezeten hebben!
 Deze moesten we toch echt online plaatsen.

 Ah ik tweemaal hetzelfde geplaatst maar ik weet niet welke ik het leukst vind :) het korte of de lange versie :) Dus plaats ik ze allebei online haha.
Dit gaan we zeker nog proberen met kaarsen. Het is niet zo eenvoudig want de wind blaast ze uit haha. Volgende keer dat we dit doen gaan we ons ergens binnen plaatsen.

Binnen enkele dagen plaats ik onze volgende reeks Halloween foto's online. Deze zijn voor een keer g een pure lightpainting.

Cheers,
Miguel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten